'morgen!
— viola voß (@v_i_o_l_a) March 3, 2019
“Ich wollte schon immer ein Kriegsschiff sein.”
“Ich weiß, Frank. Aber Du bist ein Mietshaus. Jetzt setz Dich wieder hin.” https://t.co/5wdJ2dRd7b
— Max v. Malotki (@malotki) March 3, 2019
"the evv & flow of optimism." https://t.co/fqQUKg3bk0 #indexed
— viola voß (@v_i_o_l_a) March 3, 2019
for the collection of colour tools: "Der Bunt: Color Harmonies" https://t.co/LEhCgxyoQL (via @designernews newsletter)
— viola voß (@v_i_o_l_a) March 3, 2019
Ob wir Montag kurz telefonieren könnten, frage ich in einer förmlichen Mail.
Antwort der beruflich hochdekorierten Rheinländerin besteht aus einem Wort: „ROSENMONTAG!“
Das war ein „Nein“, oder?
— Carline Mohr (@Mohrenpost) March 3, 2019
https://twitter.com/v_i_o_l_a/status/1102175920503382017
for yesterday’s @guardianreview… pic.twitter.com/F7378vq3TA
— Tom Gauld (@tomgauld) March 3, 2019
https://twitter.com/v_i_o_l_a/status/1102176739474751488
Hands down the best wedding invitation that I’ve ever received. Hopefully, #reviewer2 doesn’t get invited. pic.twitter.com/fr79CDKxcq
— Jason Spraitz (@jasonspraitz) March 1, 2019
The exhibition 'Schrift und Bild' explores the interplay between writing and image in prints from the 15th to the 17th century. It will be on view @kunstmuseumbs until 12 May 2019. Below, Hans Holbein's 'Genealogical Tree', 1519/20. pic.twitter.com/z2wY12EosH
— Print Quarterly (@PrintQuarterly) March 1, 2019
https://twitter.com/v_i_o_l_a/status/1102178300670234630
https://twitter.com/v_i_o_l_a/status/1102179094349991936
mission "eichhörnchen" erfolgreich abgeschlossen. #helau pic.twitter.com/H41RRXpYby
— viola voß (@v_i_o_l_a) March 4, 2019